Tuesday, January 3, 2012

Chef Wan Batal Hasrat Tutup Facebook

Chef Wan telah membatalkan hasrat beliau untuk menutup akaun Facebook kerana tidak dibenarkan oleh peminat, katanya.

Beliau menerusi Facebook miliknya berkata, keputusan itu dibuat kerana tidak sampai hati untuk menghampakan peminatnya selepas mengumumkan untuk menutup akuan Facebook sempena Tahun Baru 2012.

Chef Wan berkata,"Saya berkorban untuk semua peminat yang mahu saya terus aktif di Facebook dan keputusan ini dibuat kerana tidak sampai hati hendak menghampakan mereka dan saya sayangkan semua peminat saya."

"Apabila difikirkan kembali saya tidak perlu melayan golongan yang cuba memburuk-burukkan saya di Facebook kerana apa yang penting masih ramai peminat yang sentiasa berdiri di belakang saya," katanya.

No comments:

Post a Comment

BLOG INFO

Blogged.my My Ping in TotalPing.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...