Tuesday, February 14, 2012

Jualan Besar-Besaran BIG SALE AirAsia


AirAsia, Syarikat penerbangan tambang murah kini sedang menganjurkan Jualan Besar-Besaran di kesemua laluan AirAsia dan AirAsia X dengan bayaran tambang keseluruhan sehala serendah RM19.
Promosi itu diadakan dari 15 Februari hingga 19 Februari 2012 dan tempoh perjalanan ialah dari 11 September, 2012 hingga 31 Januari, 2013.
Tambang meliputi kesemua penerbangan sehala dari RM19 ke destinasi domestik seperti Pulau Pinang, Langkawi, Alor Setar dan Kota Bahru manakala penerbangan ke destinasi di Sabah dan Sarawak termasuk Kuching, Bintulu, Sibu dan Miri sahaja bernilai RM29 sehala.
Penumpang juga boleh terbang ke destinasi popular seperti Bali, Phuket, Singapura dan Bandaraya Ho Chi Minh pada harga dari RM49 dan ke tempat lain seperti Hanoi, Da Nang dan Siem Reap dari RM89.
Sebagai tambahan, tambang ke destinasi termasuk Guangzhou, Hong Kong, Macau, Guilin, Shenzhen dan Colombo juga ditetapkan dari RM139 sehala.
Sementara itu, AirAsia X turut menawarkan tambang serendah RM169 sehala ke Osaka, Tokyo, Hangzhou, Tianjin dan Chengdu dan RM199 sehala ke Seoul, Taipei dan beberapa destinasi di Australia.
Bagi melengkapi tempahan penerbangan, AirAsiaGo akan turut menawarkan pakej hotel dari serendah RM89.
Untuk maklumat selanjutnya boleh layari laman web AirAsia.com

3 comments:

BLOG INFO

Blogged.my My Ping in TotalPing.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...