Saturday, June 25, 2011

Sepah Juara Maharaja Lawak


Kumpulan Sepah akhirnya diumumkan sebagai juara Maharaja Lawak selepas bertanding selama 13 minggu di Stadium Malawati, Shah Alam, malam tadi

Sepah yang dianggotai oleh Mohd Noor Murad @ Mamat, 26, Mahd Nadzri Zainal Abidin @ Jap, 26 dan Shahmira Muhamad @ Shuib, 27 membawa pulang hadiah wang tunai sebanyak Rm350,000 sebagai juara.

Naib juara diraih oleh kumpulan Jozan, yang dianggotai oleh Mohd Razizan Abdul Razak, 27 @ Zizan dan Mohd Yazid Lim Mohd Aziz, 27 @ Johan yang membawa pulang wang tunai sebanyak Rm250,000. Tempat ketiga dimenangi oleh satu-satunya peserta solo, Ahmad Nabil Ahmad, 28 dan tempat keempat dimenangi oleh kumpulan Jambu yang dianggotai oleh Zamaratul Amri Zakaria @ Tokey, 35 dan Yussry Edoo @ Yus, 35.

Pada peringkat akhir para peserta dikehendaki membuat dua persembahan yang bertemakan konsep bebas dan komedi muzikal. Peserta diadili dengan sistem pemarkahan yang masing-masing mewakili 50 peratus undian oleh penonton dirumah dan juri yang terdiri daripada Mamat Khalid, Ahmad Idham serta Saiful Apek.

9 comments:

  1. congrats "SEPAH". korang mmg layak pon menang.
    SEPAH memang manis... :)

    ReplyDelete
  2. Sepah ,Jozan , Nabil , Jambu . Congrats ! all of u are great . thumbs up :)

    ReplyDelete
  3. congrats sepah!
    done follow u

    p/s : tlg like gmbar aen masuk contest leh? tgk entry ya :)

    ReplyDelete
  4. Ramai peminat Sepah rupanya.

    ReplyDelete

BLOG INFO

Blogged.my My Ping in TotalPing.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...