Monday, December 2, 2013

Pertandingan Memancing Di Kolam Memancing Bukit Kemuning

Semalam bertempat di Kolam Memancing Bukit Kemuning, Shah Alam, syarikat saya telah menganjurkan pertandingan memancing yang sememangnya ditunggu-tunggu oleh kaki-kaki pancing dan juga bagi mereka yang baru hendak berjinak-jinak dengan aktiviti ini.



Seorang peserta sedang memasang umpan

Pertandingan pada kali ini yang keberapa saya sendiri pun tidak ingat tetapi sudah banyak kali diadakan dan sambutan kali ini begitu memberangsangkan dengan seramai 62 peserta yang mengambil bahagian.

Apa-apa pun, tahniah diucapkan kepada Shamsi dan Ahli Jawatan Kuasa KSRnya yang telah menganjurkan acara tahunan ini dengan jayanya dan begitu meriah sekali dengan harapan acara ini dapat merapatkan silaturahim sesama rakan sekerja disamping dapat para pekerja menenangkan fikiran dan melupakan sebentar soal kerja. Fikiran segar, hidup terasa seronok kembali.


Hasil tangkapan pertama seorang peserta

Pertandingan bermula pada pukul 9.00pagi dan berakhir pada jam 1.00 petang. Kepada semua pemenang terutamanya pemenang tempat pertama Syamsul diucapakan tahniah dan kepada yang tidak menang, cuba lagi pada tahun depan. 






2 comments:

BLOG INFO

Blogged.my My Ping in TotalPing.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...