Friday, July 11, 2014

Rebat Tol Pengguna Kerap 1Malaysia Tamat



Rebat Tol Pengguna Kerap 1Malaysia akan ditamatkan kerajaan mulai Selasa ini, menurut Lembaga Lebuhraya Malaysia (LLM).

Penebusan rebat boleh dibuat bagi pengguna yang layak dalam tempoh enam bulan sehingga 14 Januari tahun depan berdasarkan syarat yang ditetapkan. Tuntutan rebat boleh dibuat di semua kaunter Touch'n Go (TnG) di lebuh raya, hub TnG dan kaunter TnG Spot di stesen minyak terpilih.

Program rebat itu merupakan inisiatif yang diperkenalkan kerajaan pada 1 September 2009 yang melayakkan pengguna mendapat rebat tol sebanyak 20 peratus apabila mencatat penggunaan minimum 80 kali sebulan.

Bagaimanapun penamatan program rebat itu tidak melibatkan Frequent Travellers Program kendalian Lebuhraya Damansara-Puchong dan Plusmiles kendalian PLUS Expressway Berhad, menurut LLM.

Plusmiles kendalian Expressway Berhad melibatkan Lebuhraya Utara-Selatan (kecuali Plaza Tol Bangunan Sultan Iskandar dan Bukit Kayu Hitam), Lebuhraya Utara-Selatan Hubungan Tengah (Elite), Lebuhraya Butterworth-Kulim (BKE), Lebuhraya Seremban-Port Dickson (SPDH) dan Lebuhraya Laluan Kedua Malaysia-Singapura, kecuali Plaza Tol Anjung Kupang.

1 comment:

BLOG INFO

Blogged.my My Ping in TotalPing.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...